031 316 392 info@pddravograd.com

V nedeljo 11.9. ob 5 uri smo se zbrali na avtobusni postaji v Dravogradu. S kombijem, smo se odpeljali v smeri Celja, tu so se  nam pridružile štirje pohodniki, tako je bil kombi polno zaseden z 9. pohodniki. Popeljali smo se po avtocesti na gorenjsko do Mojstrane in v dolino Vrat. Pri koči pod slapom Šumik smo se ustavili in opravili pohod do slapa Šumnik, ter nadaljevali vožnjo do parkirišča pri Aljaževem domu. Pri Aljaževem domu smo se okrepčali in pripravili za vzpon do koče na Kredarici. Ob 9,30 uri smo zakorakali po Tominškovi poti,  v prvem delu smo se vzpenjali skozi gozd. Pot se je nadaljevala v skalnato pobočje na zavarovano pot, za varovanje pred padajočim kamenjem smo si nadeli čelade. Z varnim korakom in dobrim oprijemom smo varno premagali zahtevo varovano pot in prispeli do studenca. Zadnji del poti je vodil preko skalnatih plošč in varovani vzpon do koče Kredarice. Na Kredarico 2512m smo prispeli okrog 16 ure. Popoldne smo izkoristili za počitek in se pogovorili o vzponu na vrh Triglav, ki smo ga načrtovali za naslednji dan. V koči smo dobili ustrezna ležišča, tako smo spočiti pričeli novi dan. V jutranjih urah ob 8 uri smo krenili na vrh Triglava. Vzpon po varovani poti je potekal varno vsi pohodniki so dobro premagovali zahtevi vzpon za varen korak uporabili kline in oprijem na jeklenicah. V lepem sončnem vremenu smo prispeli na vrh Triglava 2864m, se razgledali po okoliških vrhovih, opravili krst in skupinsko fotografijo. Trije so opravili prvi vzpon na Triglav,  s tem potrdili, da so pravi Slovenci - planinci. Zadovolji smo se spuščali in sestopali nazaj proti Kredarici. Sledil je daljši počitek okrepčilo in priprave za povratek v dolino. Povratek v dolino smo opravili po markirani poti čez Prag. Med potjo je nas doletela manjša nevihta. Zaradi mokrega teren in skal je bil spust še zahtevnejši. Previdno smo se spuščali v dolino in prispeli do Aljaževega doma ob 16 uri. Vkrcali smo se v  kombi, se odpeljali po avtocesti mimo Ljubljane do Celja, kjer smo se poslovilo od 4. prijateljev pohodnikov. V Dravograd smo prispeli ob 20 uri zadovoljni z uspešno opravljeno pohodniško turo.