031 316 392 info@pddravograd.com

V Dravogradu smo se pred oglasno desko PD Dravograd zbrali ob 4. uri. Z kombijem in osebnim avtomobilom smo se popeljali čez mejni prehod Vič mimo Celovca, Beljaka, Haidigeblut do doline Kleine Fleisstal 1800 m. Na izhodišče pohoda smo prispeli ob 7 uri in se pripravili za pohod. Povzpeli smo se po poti, ki vodi tudi na bolj znan vrh Sonnblick. Po dveh ura in pol smo dospeli do akumolacijskega jezera Zirmsee na višino 2200m. Tu smo opravili krajši postanek in okrepčilo. Pot nas je vodila okoli jezera, nato smo se po brezpotju povzpeli do grebena kjer je se ločita poti za  Sonnblick desno, nas je pot vodila levo na Hocbarn. Povzpeli smo se na višino 3000 m in naprej proti vrhu po lepi poti, veder izmučeni smo jo s težavo premagovali. Ob 12,30 uri smo prispeli na vrh z lepim razgledom vse naokoli. Hocharn z 3254m je najvišji vrh v gorski skupini Goldberg. Vrh se nahaja na meji med zveznima deželama Karnten (Koroška) in Salzburg (Solnograška). Z vrha je bil lep razgled na večji del gorske verige Goldberg. Proti jugu je bil lep pogled na Sonnblick in smučišče Maltal, proti zahodu smo občudovali Grosglokner, vrh je bil v megli. Spustili smo se v dolino po isti poti, del poti smo se drsali po snežnih zaplatah. Ustavili smo se pri jezeru v hladni vodi namočili noge, dva sta se ojunačila, v hladni vodi 10°C skopala. Opraviti je bilo potrebo še zadnji del spusta v dolino do avtomobilov sem prišel popolnoma izmučen. 11ur hoje mi je pobralo vse atome moči. V reki, ki priteče z gora je možno izpirati iz vode zlata zrnca to nudijo kot turistično atrakcijo, dobiš vso potrebno opremo proti plačilu. Opraviti je bilo potrebno še 3 ure vožnje do Dravograda, prispeli smo 21,20 uri na cilj, kjer smo zjutraj štartali.